Doradzamy pon - pt 8 00 do 17 00

Kontakt

menu

Często zadawane pytania

1. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

  • Najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z wyszukiwarki, która znajduje się nad listą kategorii.

2. Czy można składać zamówienia bez konieczności rejestracji na stronie?

  • Jak najbardziej jest taka możliwość.

3. Czy można składać zamówienie drogą mailową?

  • Tak, jest taka możliwość, odpowiednie dane kontaktowe zawarte są w zakładce kontakt.

4. Czy można składać zamówienie telefonicznie?

  • Tak, jest taka możliwość, odpowiednie dane kontaktowe zawarte są w zakładce kontakt.

5. Czy można składać zamówienie poprzez komunikator GADU-GADU?

  • Tak, jest taka możliwość, odpowiednie dane kontaktowe zawarte są w zakładce kontakt.

6. Czy na zakupiony towar otrzymam fakturę VAT?

  • Jest to możliwe, ale pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji w trakcie składania zamówienia oraz wypełnienia wszystkich pól z danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. 

7. Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby zostało wysłane tego samego dnia?

  • Zamówienie najlepiej złożyć do godzin godziny 16.00, aby zostało wysłane w ten sam dzień.

8. Czy jest możliwe anulowanie złożonego już zamówienia?

  • Jest to możliwe, najlepiej poinformować nas o tym fakcie drogą mailową lub telefoniczną.
9. Czy jest możliwa pomoc techniczna(doradztwo techniczne) przez zakupem?
  • Jak najbardziej jest taka możliwość, gdyż nasza firma posiada doskonale wyszkoloną kadrę.
10. Czy jest możliwa pomoc techniczna(doradztwo techniczne) po zakupie?

Kompleksowa pomoc ekspertów

Krótki termin oczekiwania na realizację zlecenia

Konkurencyjne ceny, promocje oraz rabaty

IVEL ELECTRONICS Sp. z o.o. Sp. k.
Iglasta 2/4/3, 42-216 Częstochowa
NIP
PL9492194545
REGON
243281960
KRS
0000465064
BDO
000003765

Infolinia