Doradzamy pon - pt 8 00 do 17 00

Kontakt

menu

Odroczony termin płatności dla jednostek budżetowych

Jeżeli dokonują Państwo zakupu jako jednostka budżetowa, możliwa jest płatność po otrzymaniu zamówionych towarów i faktury VAT.

Zamówienie zostaje wtedy wysyłane wraz z przelewową fakturą VAT z odroczonym terminem płatności na 14 dni.

Złożenie takiego zamówienia możliwe jest na dwa sposoby:
 
  • Złożenie standardowego zamówienia w sklepie przez koszyk z wybraną formą płatności "przedpłata przelewem" i wpisem w uwagach do zamówienia "Proszę o odroczony termin płatności". Zamówienie takie, po akceptacji przez pracownika sklepu, zostanie zmienione na zamówienie z odroczonym terminem płatności i przekazane do realizacji. O zmianie formy płatności na "przelew 14 dni" zostaniecie Państwo poinformowani mailem.
  • Wysłanie zamówienia mailem na adres: ivel@ivel.pl z podanymi danymi do faktury, adresem dostawy oraz określoną formą płatności (preferowany przez nas termin płatności to 14 dni).
 
Koszty dostawy dla takich zamówień są identyczne jak w przypadku przedpłaty przelewem lecz dostawa możliwa jest tylko przesyłką kurierską.

Kompleksowa pomoc ekspertów

Sprawna realizacja zamówień

Konkurencyjne ceny, promocje oraz rabaty

IVEL ELECTRONICS Sp. z o.o. Sp. k.
Ks. Brzóski 5, 42-202 Częstochowa
NIP
PL9492194545
REGON
243281960
KRS
0000465064
BDO
000003765