Odroczony termin płatności dla jednostek budżetowych
Jeżeli dokonują Państwo zakupu jako jednostka budżetowa, możliwa jest płatność po otrzymaniu zamówionych towarów i faktury VAT.
Zamówienie zostaje wtedy wysyłane wraz z przelewową fakturą VAT z odroczonym terminem płatności na 14 dni.
Złożenie takiego zamówienia możliwe jest na dwa sposoby:
Koszty dostawy dla takich zamówień są identyczne jak w przypadku przedpłaty przelewem lecz dostawa możliwa jest tylko przesyłką kurierską.
Zamówienie zostaje wtedy wysyłane wraz z przelewową fakturą VAT z odroczonym terminem płatności na 14 dni.
Złożenie takiego zamówienia możliwe jest na dwa sposoby:
- Złożenie standardowego zamówienia w sklepie przez koszyk z wybraną formą płatności "przedpłata przelewem" i wpisem w uwagach do zamówienia "Proszę o odroczony termin płatności". Zamówienie takie, po akceptacji przez pracownika sklepu, zostanie zmienione na zamówienie z odroczonym terminem płatności i przekazane do realizacji. O zmianie formy płatności na "przelew 14 dni" zostaniecie Państwo poinformowani mailem.
- Wysłanie zamówienia mailem na adres: ivel@ivel.pl z podanymi danymi do faktury, adresem dostawy oraz określoną formą płatności (preferowany przez nas termin płatności to 14 dni).
Koszty dostawy dla takich zamówień są identyczne jak w przypadku przedpłaty przelewem lecz dostawa możliwa jest tylko przesyłką kurierską.
- Kompleksowa pomoc ekspertów
- Sprawna realizacja zamówień
- Konkurencyjne ceny, promocje oraz rabaty
- Dbamy o prawa konsumenta