Odroczony termin płatności dla jednostek budżetowych

Jeżeli dokonują Państwo zakupu jako jednostka budżetowa, możliwa jest płatność po otrzymaniu zamówionych towarów i faktury VAT.

Zamówienie zostaje wtedy wysyłane wraz z przelewową fakturą VAT z odroczonym terminem płatności na 14 dni.

Złożenie takiego zamówienia możliwe jest na dwa sposoby:
 
  • Złożenie standardowego zamówienia w sklepie przez koszyk z wybraną formą płatności "przedpłata przelewem" i wpisem w uwagach do zamówienia "Proszę o odroczony termin płatności". Zamówienie takie, po akceptacji przez pracownika sklepu, zostanie zmienione na zamówienie z odroczonym terminem płatności i przekazane do realizacji. O zmianie formy płatności na "przelew 14 dni" zostaniecie Państwo poinformowani mailem.
  • Wysłanie zamówienia mailem na adres: ivel@ivel.pl z podanymi danymi do faktury, adresem dostawy oraz określoną formą płatności (preferowany przez nas termin płatności to 14 dni).
 
Koszty dostawy dla takich zamówień są identyczne jak w przypadku przedpłaty przelewem lecz dostawa możliwa jest tylko przesyłką kurierską.