Serwis


Wsparcie serwisowe – sprzedaż to dopiero początek współpracy


IVEL oferuje swoim Klientom kompleksową obsługę posprzedażową.

Potrzebujesz dodatkowych informacji o zakupionych produktach lub pomocy przy ich montażu, konfiguracji  lub obsłudze? A może chcesz skorzystać z naszych usług serwisowych? Tutaj znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.

Ivel.pl oferuje wsparcie techniczne. Wsparcie techniczne dostępne jest bezpłatnie przez pierwsze 90 dni od momentu zakupu. Po tym terminie, jest ono płatne i można je nabyć tutaj:

Zobacz ofertę pomocy technicznej

 

Zdecyduj, czego potrzebujesz. W tym miejscu:

  • umówisz się na konsultację z naszymi specjalistami – wystarczy skorzystać z prostego formularza rezerwacji pomocy technicznej  i ustalić termin rozmowy.
  • wypełnisz formularz reklamacji RMA
  • znajdziesz przydatne pliki  – instrukcje, oprogramowanie


Możesz również skorzystać ze wsparcia serwisowego – gwarancyjnego  oraz pogwarancyjnego na sprzęt zakupiony w ivel.pl. Wieloletnie doświadczenie w branży elektronicznej sprawia, że poradzimy sobie z każdym wyzwaniem. Pracujemy sprawnie, kompleksowo i rzetelnie. Możesz zaufać naszemu profesjonalizmowi.

Masz dodatkowe pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się telefonicznie lub bezpośrednio. Serwis jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00, adres serwisu: IVEL Electronics Sp.z o.o. Sp.k., 42-202 Częstochowa, ul. Ks. Brzóski 5, e-mail: serwis@ivel.pl