Serwis
Wsparcie serwisowe – sprzedaż to dopiero początek współpracy
IVEL oferuje swoim Klientom kompleksową obsługę posprzedażową.
Potrzebujesz dodatkowych informacji o zakupionych produktach lub pomocy przy ich montażu, konfiguracji lub obsłudze? A może chcesz skorzystać z naszych usług serwisowych? Tutaj znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.
Ivel.pl oferuje wsparcie techniczne. Wsparcie techniczne dostępne jest bezpłatnie przez pierwsze 90 dni od momentu zakupu. Po tym terminie, jest ono płatne i można je nabyć tutaj:
Zdecyduj, czego potrzebujesz. W tym miejscu:
- umówisz się na konsultację z naszymi specjalistami – wystarczy skorzystać z prostego formularza rezerwacji pomocy technicznej i ustalić termin rozmowy.
- wypełnisz formularz reklamacji RMA
- znajdziesz przydatne pliki – instrukcje, oprogramowanie
Możesz również skorzystać ze wsparcia serwisowego – gwarancyjnego oraz pogwarancyjnego na sprzęt zakupiony w ivel.pl. Wieloletnie doświadczenie w branży elektronicznej sprawia, że poradzimy sobie z każdym wyzwaniem. Pracujemy sprawnie, kompleksowo i rzetelnie. Możesz zaufać naszemu profesjonalizmowi.
Masz dodatkowe pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się telefonicznie lub bezpośrednio. Serwis jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00, adres serwisu: IVEL Electronics Sp.z o.o. Sp.k., 42-202 Częstochowa, ul. Ks. Brzóski 5, e-mail: serwis@ivel.pl
- Kompleksowa pomoc ekspertów
- Sprawna realizacja zamówień
- Konkurencyjne ceny, promocje oraz rabaty
- Dbamy o prawa konsumenta