Serwis
Wsparcie serwisowe – sprzedaż to dopiero początek współpracy
IVEL oferuje swoim Klientom kompleksową obsługę posprzedażową.
Potrzebujesz dodatkowych informacji o zakupionych produktach lub pomocy przy ich montażu, konfiguracji lub obsłudze? A może chcesz skorzystać z naszych usług serwisowych? Tutaj znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.
Ivel.pl oferuje pełne wsparcie techniczne. Zdecyduj, czego potrzebujesz. W tym miejscu:
- umówisz się na konsultację z naszymi specjalistami – wystarczy skorzystać z prostego formularza rezerwacji pomocy technicznej i ustalić termin rozmowy,
- wypełnisz formularz reklamacji RMA
- sprawdzisz status naprawy swojego sprzętu – dowiesz się, na jakim prac etapie jesteśmy i czy Twój sprzęt jest już gotowy do odbioru,
- znajdziesz przydatne pliki – instrukcje, oprogramowanie , a także cenniki
Możesz również skorzystać ze wsparcia serwisowego – gwarancyjnego (na sprzęt zakupiony w Ivel.pl) oraz pogwarancyjnego. Wieloletnie doświadczenie w branży elektronicznej sprawia, że poradzimy sobie z każdym wyzwaniem. Pracujemy sprawnie, kompleksowo i rzetelnie. Możesz zaufać naszemu profesjonalizmowi.
Masz dodatkowe pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się telefonicznie lub bezpośrednio. Serwis jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00, adres serwisu: IVEL Electronics Sp.z o.o. Sp.k., 42-202 Częstochowa, ul. Ks. Brzóski 5, tel.: 501055843